מעורב הופס ליום רביעי: SHIT HAPPENS או המפלה הגדולה בתולדות ה-NBA? / מנחם לס

SHIT HAPPENS. 1 או המפלה הגדולה אי פעם?

אני מבקש, בצניעות, רק להזכיר שמשך העונה, וכל ה-RESTART טענתי שהקליפרס היא קבוצה חסרה ומאכזבת. הרבה הגיבו לי שהיא משחקת רק טוב מספיק לנצח. מתברר שלא. אין לה פוינט גארד, אין לה סנטר, ואין לה פאור-פורוורד רציני. רק מזכיר.

דנבר מימין……. קליפרס משמאל…………

TEAM COMPARISON
49.4FIELD GOAL PCT37.1
35.1THREE POINT PCT23.5
20TURNOVERS10
53REBOUNDS37
22ASSISTS21
5BLOCKS3
4STEALS8
20PERSONAL FOULS20

2. ניצחונה של מיאמי היט

ג'ימי באטלר חשב שהוא ניצח את המשחק עם השלשה שלו, השנייה במשחק, עם 3.2 טיקים בזמן הרגיל. אבל קמבה וולקר לא חשב כך והישווה.

בהארכה הסלטיקס היו בטוחים שהם משווים לפני הסוף אבל החסימה הגדולה ביותר בקריירה הקצרה של באם אדביו ב-NBA – חסימה נקייה שלו על הדאנק של ג'ייסון טאטום; נקייה כמו האוויר של אוורסט – נתנה ניצחון לקבוצה הטובה ביותר בין השתיים.

הנה אני עומד לומר משפט על מיאמי היט הזאת, ואם תרשו לי אומר אותו באנגלית כי המשפט נשמע מוחץ יותר באנגלית, ואני לא סתם מתלהב. אני אומר אותו אחרי מחשבה עמוקה הערכת מצב, שימוש בדיאלקטיקה , לוגיקה, עיון, ושיקול במצב:

למרות שהניצחון היה רק בשלוש נקודות , ההרגשה – והמסקנה שלי – היא נחרצת וחצובה בסלע:

THE MIAMI HEAT AREN'T A FLUKEY SURPRISE. THEY ARE CHAMPIONSHIP READY!

מיאמי הייתה טובה יותר לאורך כל המשחק. לא טובה בהרבה, ולא טובה יותר מחלטת, אבל טובה יותר. הסלים שלה באו בצורה יותר מסודרת ומאורגנת כשמצד שני סלטיקס נשארת במשחק כמרכוס סמארט קובר את השלשות שלו כרגיל – IN A CONTROLLED CHAOS. הוא קבר 6 מ-13, אבל כשמיאמי החלה לאבד כדורים בתוהו ובוהו קבוצתי ממשי כשהיא מאבדת 6 כדורים ב-ארבע דקות, ובוסטון בונה 13 נק' הפרש, חשבתי שלא משנה שמיאמי נראית טובה יותר ומאורגנת יותר, היא הולכת להפסיד את המשחק הזה.

במיוחד שג'ימי באטלר היה ג'ימי באטלר: נראה עצור, כבול,כבוי כזה, ואפילו זועף. הוא סרב ממש לזרוק. הסתכלתי בלוח המשחק וראיתי שעוד מעט הסוף, והוא דרק רק 11 כדורים לסל וקלע איזה 13 נקודות עצובות. בבלוג החי תחלתי את מילות ההספד שלי עליו ככוכב שנעלם אל השחור.

אבל ג'ימי – BEING JIMMY – פתאום שם שלשה חשובה ביותר, בהארכה, וכמו תמיד את סל הניצחון בכניסה שאני לא מסוגל להגדיר מלבד כניסה צולעת, נברוטית, אבל כמובן כניסה של ווינר שמכריח את הניצחון עם שתי נקודות מכוערות, אבל שעשו 114-116.

ואז באה החסימה הנפלאה של באם אדבאיו על ג'ייסון טאטום שניצחה למיאמי את המשחק הראשון.

המשחק בחצי הראשון היה הטוב ביותר שראיתי עד עתה בפלייאוף. מכל הבחינות.

מיאמי ניצחה בסוף, אבל אם תתנו מבט בטבלה תראו שמיאמי היתה טובה מהסלטיקס, וזה לא היה סתם דבר ש"נראה לי". מיאמי פשוט טובה מהסלטיקס בכל, מלבד ה-TO שכמעט קברו אותה הערב.

TEAM COMPARISON
47.1FIELD GOAL PCT44.3
44.4THREE POINT PCT35.7
12TURNOVERS10
41REBOUNDS37
32ASSISTS24
6BLOCKS6
6STEALS9
23PERSONAL FOULS25

מיאמי שוות משקל: מלבד ה-6 של דנקן רובינסון, דראג'יק, אדביו, ג'יי קראודר, ובאטלר קלעו 29, 18, 22, ו-20. אבל טיילר הירו הוא למעשה שחקן חמישייה יותר מרובינסון, והוא הוסיף 12.

לפני הסידרה חשבתי שהדרך היחידה שמיאמי תנצח תהיה אם באטלר יהיה טוב יותר מטאטום, ואם באם אדביו יעלה עוד שלב במשחקו. עכשיו אני כבר לא חושב ככה. מיאמי תנצח כי היא טובה יותר, עם מאמן טוב יותר.

עלי לומר זאת שוב: הדבר הנפלא ביותר בכל המשחק הייתה החסימה של באם. אחת מהחסימות הטובות והחשובות בתולדות המשחק. הנה היא:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
119 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
itaip
itaip
16 בספטמבר 2020 6:58

מלט-דאון מטורף של הקליפרס. כל הפלייאוף הזה הם משחקים כאילו רק השמות שיש ברוסטר מבטיחים להם את הניצחון, ולא צריך לעשות שום מאמץ מעבר – לא של המאמנים ולא של השחקנים.
איזה כיף סדרה של לברון ורונדו מול יוקיץ', אולי שלושת מוחות הכדורסל הכי טובים בליגה.

נתן גולד
נתן גולד
16 בספטמבר 2020 7:02

דוק ריברס חייב להיות מפוטר בעקבות הסדרה הזאת. אני כבר תקופה ארוכה חושב שהוא מאמן רע. שנה שעברה גרמה לי לפקפק בזה אבל השנה הזאת הוא נכשל כשלון צורף. הסגל של הקבוצה שלו הוא הסגל הטוב בnba והוא לא הצליח לגרום להם לשחק כקבוצה ולהתאחד למטרה. המיינד סט שלו היה מאוד רפוי ומאפשר וזה נראה ככה על השחקנים כשהם מאוד לא לוחמניים, לא אנרגטיים ולא מאמינים.

אשך טמיר המקורי
16 בספטמבר 2020 7:29

+אינסוף

bobby
bobby
16 בספטמבר 2020 17:03

זאת בעצם פעם שנייה שהוא מוביל את הקליפרס לחצי גמר המערב, ועף אחרי שאיבד יתרון 3-1 (!!!) (פעם קודמת – בעידן גריפין ופול ב-2015 מול הרוקטס, אז המלט-דאון היה במשחק 6 דווקא, כשיתרון 19 עמוק ברבע השלישי התהפך להפסד ב-12).
האם היה עוד מאמן בהיסטוריה של הליגה שחתום על 2 סדרות בהן הקבוצה עפה לאחר שהובילה 3-1? מעניין, נראה לי שלא.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  bobby

מתוך 13 פעמים שזה קרה בהיסטוריה, שלוש מהן שייכות לדוק ריברס.
(שכחת את הפעם שהוא הוביל 3-1 כמאמן אורלנדו על פיסטונס והפסיד, ב-2003)

bobby
bobby
16 בספטמבר 2020 22:12

וואלה לא זכרתי שהוא אימן אותם אז..
מדהים.
לא היה לאורלנדו אז הרבה צ׳אנס הא? גם רחברס, גם טימאק, דטרויט היו חוזרים גם מ-4-1 🙂

YanivK
YanivK
16 בספטמבר 2020 7:06

קוואי שחקן על ואולי הטוב בליגה,
אבל עד עכשיו בקריירה הוא שיחק ללא שום monkey על הגב והנה הוא הגיע, היה חייב לסגור את הסדרה באחד משלושת המשחקים.

MBK
Editor
MBK
16 בספטמבר 2020 7:07

כוחה של הקללה
ככה יעשה לאיש אשר בחר בקליפרס ולא בלייקרס
אני לא מבין למה הקליפרס לא בועטת בעכוז שת ריברס

Berch
16 בספטמבר 2020 7:12

הקליפרס צריכים להתגבש.
היה מאוד עצוב אם השיטה הייתה "תביא את קוואי שכיר החרב וקח אליפות.
מאוד אשמח לאליפות לקליפרס…. אבל לא ככה.
בוא נראה אם תהיה להם המשכיות.
אחלה מעורב
🙂

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
16 בספטמבר 2020 15:00
Reply to  Berch

רגע, זה לא בדיוק מה שלברון עושה מאז 2011 ועד היום?
זה לא בדיוק מה שעשה דוראנט במעבר לגולדן סטייט?

Berch
16 בספטמבר 2020 15:33

ואכן גם אותם אני לא מחבב
🙂

צ'יקו
Admin
16 בספטמבר 2020 7:16

מנחם, מי מן ג'ימי היה סופר חשוב הגנתית ובניגוד למשחקים אחרים שהוא נעלם לחלוטין היום הוא היה נוכח לאורך הדרך בעיקר הגנתית. זה התחיל בשמירה על ווקר שהיה נורא תחת עינו של באטלר ולאחר מכן גם בשמירה על טייטום הוא נתן עבודה מצויינת!
טיילר הירו פשוט מדהים, איזה ביצים יש לילד הזה לתפור 2 שלשות קריטיות בגמר המזרח! הילד שיחק 40 דקות והיה במרחק אס אחד מטריפל דאבל. מדהים!
אני עדיין לא הצלחתי להירגע מהחסימה המשוגעת הזאת. איך לכל הרוחות לא נשברה לאדביו היד? הכדור היה כבר בתוך הטבעת.
.
אני כל הזמן אומר לתלמידים שלי – אין קיצורי דרך להצלחה. תשקיע תצליח. הקליפרס כל העונה שיחקו כאילו משהו מובטח להם ופתאום הם מקבלים זאפטה איומה לפנים והם לא יודעים איך להתמודד. הקללה רובצת עליהם חזק.
.
תודה מנחם! מעורב מצויין!

Smiley
Editor
16 בספטמבר 2020 7:25

הקליפרס עם חתיכת היחנקות אבל לנאגטס מגיע המון קרדיט על החזרה הזו מפיגור 3-1 והמחצית השנייה הנהדרת היום.
כשהם מפוקסים יש להם חתיכת התקפה שקשה לעצור סביב יוקיץ'.
.
גמר המזרח הוא בין שתי קבוצות נהדרות שחבל שניפרד מאחת מהן בסיומה. משחק נהדר בתקווה לעוד שישה כאלה. הסלטיקס חייבים את היוורד כדי להגדיל את הרוטציה. בהיט, הירו פשוט רוקי שמשחק כמו וטרן.
באטלר כל העונה שיחק בצורה הזו. הוא משתלט לכמה רגעים על המשחק, אבל בעיקר עסוק שלושה וחצי רבעים לשחק עבור החברים לקבוצה. ואז במאני טיים לוקח על עצמו (אלא אם יש שחקן "חם" ממנו באותם רגעים). באטלר לא סקורר אבל הוא פשוט שולט במשחק כשהוא על הפרקט גם מבלי לקלוע.

Smiley
Editor
16 בספטמבר 2020 7:27
Reply to  Smiley

הקליפרס יהיו בסדר, צריך לזכור שזו קבוצה שהורכבה לגמרי מחדש. באלמר הפך את המערכת המחורבנת שהייתה שם למשהו שנותן לאנשי מקצוע לעבוד בו עם סבלנות.
זה רק מראה שאין אליפות אינסטנט ונדיר לראות דברים כאלה קורים ב-NBA.

Avri
Avri
16 בספטמבר 2020 13:03
Reply to  Smiley

"זה רק מראה שאין אליפות אינסטנט ונדיר לראות דברים כאלה קורים ב-NBA."

שכחת מה קרה רק בשנה שעברה?

Smiley
Editor
16 בספטמבר 2020 20:32
Reply to  Avri

בגלל זה כתבתי שזה נדיר

Smiley
Editor
16 בספטמבר 2020 20:33
Reply to  Avri

להבדיל מהקליפרס שהיא קבוצה חדשה לגמרי. רוב הבסיס של הראפטורס היה כבר שם לאורך השנים.

D_Wade
D_Wade
16 בספטמבר 2020 7:28

הבלוק של אדבאיו פסיכי, גם העובדה שהכדור נשאר אצלו ולא עף החוצה. סופרסטאר בהתהוות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטעות הכי גדולה של ריבס בסידרה זה להחזיר את בברלי לרוטציה. זה שהוא היה פצוע נגד המאבס יצא להם טוב אחרת לוקה היה בכלל חוגג עליו. אין לו בכלל כדורסל כבר זמן רב ובסידרה הזאת הוא העדיף אותו על רגי גקסון שלפחות לו יש התקפה. מורי עשה סלים כל פעם שהכלבת שמר עליו כמעט כל הסידרה. הגנה הוא חתיכת קונוס סתם רץ וצועק ועושה קולות שומר, הבחירה שלו לחמישית ההגנה יותר מביכה מבחירות הכבוד של לברון וקובי שהם כבר לא שמרו בכלל (ועוד על פני גיילם בראון המסכן). לא הבנתי מה שאמט עשה במגרש מול המאבס וגם פה בסידרה לא הבנתי מה הוא עושה כי הוא לא מרווח כלום, מנגר מה3 והוא שחקן שאם סוגרים לו את ה3 זהו, ולא קשה לסגור לו את ה3, חוץ מזה אין לו לעשות עם הכדור, הוא לא יודע לכדרר או לשמור. 2 שחקנים שאסור היה להם לראות דקה על הפרקט בפלייאוף הזה בטח לאור המשחקים הראשונים שלהם.
פלייאוף P חחח, מזל שאין את ראס להאשים, שנה שעברה ראס הפריע לו 🙂
שוב ניתן לראות שלא קיים כוכב 1 בליגה שאי אפשר לנטרל, אני חוזר ואומר לא מייקל, לא בירד, לא קובי, לא לברון ולא אף אחד אחר חסינים בפני הגנה אמיתית חזקה ומתוחכמת עם ביצוע נכון.
99 אחוז ממאמני הליגה נותנים לכוכבים לעשות כל מה שהם חפצים, לדדות, לכדרר חופשי מהחצי, בלי לחץ, בלי לנסות להוציא כדור מהיד, למסור בחופשיות, לקחת את הזריקות שלהם, לא מנסים בכלל לאתגר אותם.
קחו לדוגמא את הארדן, בעונה הסדירה כל הקבוצות נותנות לו 15 שניות להקפיץ ולזרוק סטפבק או לעשות ככל העולה על רוחו, בלי שום ניסיון הפרעה, קרלייל נתן לקאווי 6 משחקים לקחת כדור מהחצי שלו להקפיץ 15 שניות, לדדות לספוט על קלבר ולהשליך גאמפ בקלילות (ועוד מישהו פה כתב לי בגיים 1 שזה תוכנית המשחק של קרלייל….שהוא רוצה שקאווי יזרוק מהספוט..).
את יאניס איש לא לוחץ נותנים לו מהחצי לקחת תנופה וכל הצבע פתוח והוא דופק דאנק אחרי דאנק אחרי דאנק ומתלהבים לי מ40 נק ב25 דקות מול שארלוט….
כנ"ל לגבי לברון אני חוזר ואומר אני עוצר אותו על 15 נק ב35 אחוז מהשדה, ריד מיי ליפס לכל הציניקנים). איך עושים את זה? לחץ על החצי עם שומר גרוע וקטן איך שהוא מגיע לקו ה3 (זה סתם לעייף אותו או להוציא לו את הכדור מהיד בגלל העייפות, רונדו יכנס לרכז) מיד בא עליו השומר הטוב והקטן חוזר לשומר שלו, לברון תמיד מקפיץ איזה 5 שניות שמחליפים שומר כדי לראות איך ההגנה מתארגנת ולהתחיל את המהלך שלו מול השומר, אחרי ה5 שניות שהוא הולך אחורה להתחיל תנופה מיד להביא דאבל טים מהיר, הוא ימסור ישר או יאבד כדור. את הצבע תמיד להשאיר סגור עם קו של 2 שחקנים, שהוא עומד לזרוק 3 יש לו אותו מוב תמיד הוא מקפיץ קצת קדימה הולך אחורה מקפיץ לאט ושם זה ממש לפני הזריקה צריך ללחוץ אותו צמוד ולתת לו לזרוק כאלו, יקלע יקלע, גוד דיפנס בטר אופנס.
אם הוא מתמקם לפוסט קרוב לסל ישר 2 מהר לפני המסירה לפרק את המהלך.
ההרכב הכי טוב של הלייקרס ליריב זה עם רונדו וקארוסו, מהמר על הקליעה שלהם מה3 כל יום, כמה רונדו כבר יקלע במשחק 1 גג 4-5 שלשות? זה בקטנה, את הרוב הוא יחטיא.
בהגנה יש תמיד לתקוף אותו, מורי למשל תמיד צריך לחפש חילוף עליו, לברון לא ינשום עליו אחרי מהלכים, הוא תמיד נסוג צעד ויקבל את הגאמפ לראש יתקרב מורי עובר אותו בקלות.
ספולסטרה מהמאמנים שלא עושים עבירה ביתרון 3? אוי ואבוי….הוא לא הטוב בליגה זה בטוח 🙂
טייטום היום ניסה לעשות פוסטר על אדביו ונכנס לפוסטר בעצמו. הוא די ניגר בהארכה, היו צריכים ללכת יותר לקמבה
אין פרגון לאיש שלי קראודר עם 22 חיצים?

צ'יקו
Admin
16 בספטמבר 2020 7:32

לגבי שאמט – הלילה הוא היה עם 100% מחוץ לקשת, וזה על רגל אחת

גיא הירוק
Admin
16 בספטמבר 2020 7:54

10+ במדד BS!

MBK
Editor
MBK
16 בספטמבר 2020 7:58

אין לך איזה סטטיסטיקה לחזק את דברייך? 😉
ממליץ להחליף לו את הכינוי מהקוריוז ל-הבלשטן

גיא הירוק
Admin
16 בספטמבר 2020 8:25
Reply to  MBK

עכשיו כל מה שצריך זה שחגי יעביר לי את הזכויות לשם החדש של שמעון,
וה-"בלשטן" ירקום עור וגידים…

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 8:02

שמעון לפעמים אתה פולט שטויות בקצב שאני לא עומד בהם,
אתה מצחיק אם אתה חושב שאתה יכול לעצור את לברון ב15 נקודות ב35% מהשדה.
לחץ על חצי מגרש על לברון עם שומר קטן וזה פאסט ברייק מהיר (כמו שקרה נגד יוסטון לא אחת ולא פעמיים), דרך אגב כל הכבוד לדנבר אבל זה הייתה קריסה הרבה יותר גדולה של הקליפרס מאשר נצחון רבע אחרון לכל השחקנים רעדו הידיים.
בסוף כשאתה עושה על לברון דאבל טים (שזה עניין של תזמון ומיקום) אתה מסתכן בשלושות חופשיות של הקלעים זה הימור ששוווה לקחת שהשחקן חם אבל אם הקלעים ביום בינוני זה נגמר בבולאוט מהיר מאוד. יש גם ליד לברון את דיוויס שגם הוא דורש דאבל טים (לא מילסאפ ולא יוקיץ יכולים לשמור אותו).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצרפת לקו של טנש? להיפך יהיה בלו אאוט על השיקצה
אתה חא הבנת ברוך השומר הקטן רץ איתו זה רק לגרום לו לרוץ לא באמת להשיג משהו אחר חוץ מלעייף אותו כמה ריצות כאלו הוא עם פחות אוויר ונחלש יותר

דה שוט
דה שוט
16 בספטמבר 2020 8:17

חבריקו אני איתך!
לא 15 ב-35, זה באמת קצת מוגזם, אבל 24.5 נק' זה בהחלט ריאלי.
אנשים כאן לא מבינים בכלל מה זה הגנה: לחץ על הכדור, דאבל טים, שבירת הרוח, התשה – ואני גם לא הייתי לוקח פסקי זמן כשהוא משחק, ומשתדל לעשות כמה שפחות עבירותץ שירוץ. שכל אלה שמבקרים אותך כאן ינסו פעם לקלוע לייאפ אחרי שלושה ספרינטים רצופים. מהשלוש הם לא בכלל לא יגיעו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אין להם מושג הם בבוקס סקור. יש לזה גם אפקט פסיכולוגי תאר לך לברון עם 15נק במשחקים ודיוויס עם 30 כולם מדברים שהוא מס 2 וכו…. הורג גם פסיכולגית הכוכבים אוהבים להעמיד סטט. ה15 זה לא באנקר סה ביטוי אבל ממש לא מעל 20. ואפשר להגביל אותו גם על 15 בטח אם היה לי קבוצה כמו קליפרס ביד

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 8:22

תגיד לי שמעון איך תעצור את דיוויס אם הקליפרס או עם דנבר מעניין אותי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס את ה30 יקלע עדיין אני אנצח את המשחק. מול דיוויס צריך לדחוף ידיים לפני המסירה ולסגור לו קווי מסירה.
הם יכולים יותר לחסל את לברון מאשר את דיוויס. מספיק לחסל 1 מהם.

Movazana
Movazana
16 בספטמבר 2020 14:07

לברון עם 15 ו 30 אסיסטים 😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 8:22
Reply to  דה שוט

תגיד לי נראה לך לברון זה בטטת קורסא שלא מסוגל לעשות 3 ספרינטים? די עם הבדיחה הלא מצחיקה הזאת.
אתם צועקים דאבל טים ללא הפסקה, דאבל טים זה יכולה להיות שיטה יעילה אבל יש לה חסרונות בטח שדיוויס (שצריך דאבל טים גם הוא ) וקלעים חמים על הפארקט. כשיש את פלייאוף גורג 2 מ100 על הפארקט והאפס הראל דאבל על קוואי זה יעיל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי קלעים חמים בלייקרס ? ואיש לא צועק את זה סתם אוטומטית

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 8:31

דה שוט אומר דאבל בלי הפסקה, זה בהתאם להתפתח במשחק יוסטון חטפו 9 נקודות קלות במשחק 4 על הדאבל טים הזה ,צריך גם לדעת לעשות דאבל ובמקום מתוזמן, השיקצה בניגוד לממדה הוא גם מנהל,אם לא היה את דיוויס הייתי בעד לדאבל טים , אבל יש את דיוויס שמשנה את כל התמונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט לא צועק כלום אוטומט הכל בהתאם למשחק זו גם כוונתו

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 8:42

נו ברור, שוב אם דיוויס ולברון חמים אתה בבעיה (ושניהם זה לא פלייאוף פי), בסוף הפיקאנדרול שלהם שהם מוקפים בקלעים יותר בעיה שאני לא רואה קבוצה שיכולה להתמודד איתם בסדרה של 7 משחקים, דיוויס הולך לנגב את יוקיץ חזק חזק, זה לא הראל הגמד שלא מסוגל לקלוע ממטר או הנגר גובר. אני לא רואה את דנבר עוברים את הסדרה הזאת .

דה שוט
דה שוט
16 בספטמבר 2020 8:59

אני צועק כל השנה ללחוץ עליו על כל המגרש – אם על הארדן אפשר – למה לא עליו? הארדן קטלני בהתקפה באותה המידה, עם יכולת מוכחת לעשות נקודות ולמסור לשחקנים הפנויים.
לגבי דאבל טים – כמו ששמעון אמר – לפי המשחק ומתוזמן – אבל בעיקרון כן – זה יטלטל אותו ואת הלייקרס.
אבל אל תדאג – אף אחד לא יעשה את זה. חוק זה חוק.

איצקו
איצקו
16 בספטמבר 2020 13:44

מה שכתבת על לברון הוא אולי נכון אבל אם יש משו שלברון לימד אותנו זה שלא חייבים לקלוע 40 נקודות כדי לנצח
היה לו משחקים גם עם יוסטון וגם עם פורטלנד שהוא לא קלע ולא זרק אבל שיתף תחברים ועשה הגנה ולייקרס דרסו ואני חושב שאתה אחד שכן מבין כדורסל ויודע שיש דברים שמשפיעים והם לא נקודות קוואי וכל מיני כאלה פשוט לא מנהלים משחק ברמה גבוהה כמו לברון ולכן זה כן עובד
אגב גם לכריס פול אותו דבר הוא לא קולע אז הוא משתף תחברים וזה הביא תוצאות

איצקו
איצקו
16 בספטמבר 2020 13:45
Reply to  איצקו

ולאבי הדאבל טים דאנקן קליפרס שלחו כמעט כל התקפה דאבל טים במשחק היום וראינו שזה שווה לתחת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16 בספטמבר 2020 14:34

שחקן כמו לברון עם חכמת משחק וראיתי משחק גבוהות ויכול מסירת מבריקה יכול להתגבר על כל לחץ.

bobby
bobby
16 בספטמבר 2020 17:08

תמיד טענתי, כאוהד רוקטס שזוכר את בברלי מימיו המשמעותיים הראשונים בליגה, שבאחד על אחד הוא ממש לא שומר כזה טוב. יש לו בהחלט לב גדול, המון האסל ולחימה על הכדור, יכולת ריבאונד מפתיעה לגודלו וכמובן – הערסיות והטראש-טוק שלו. אבל יכולת שמירה נכונה והדוקה שמשתקת את היריב? לא כל כך, וברגע שהשחקן התוקף מצליח להתעלם מרעשי הרקע שבברלי מפיק, אז בעצם הלך על בברלי.

zenmaster
zenmaster
16 בספטמבר 2020 7:34

לפני בערך שבועיים, אחרי הסדרה מול דאלאס, הכרזתי שקוואי השחקן הכי טוב בליגה. אני מתנצל על ההטעיה. קוואי פשוט שותק לחלוטין למשך רוב הסדרה הזו, ולא היה קיים, אפשר ממש לכנות אותו playoff K. למרות שגם המדדה זה בסדר, כי ברגע שמנעו ממנו לדדות הוא השתתק לחלוטין. נשארנו עם לוקה ולברון, וגם סטף ודוראנט(כשבריאים).

מורי ויוקיץ' הגאון היו מדהימים שוב, איזו קבוצה מדהימה יש שם בדנבר!! רק שיביסו את השיקוץ ואני קונה גם חולצה, כובע, וכוס קפה של הנאגטס 🙂

מיאמי שוב מוכיחה אופי אדיר, דראגיץ', באטלר, באם, וטיילר הירו הענק, כולם שם משחקים מדהים ויש להם heart of a champion!

בסוף יש מצב שהולכים לגמר מיאמי דנבר 🙂

יניב ש.
Editor
16 בספטמבר 2020 7:35

חסימת השנה!!
שתי הקבוצות הטובות יותר ניצחו הלילה, המרעננות הרשמיות של הבועה.
שחקן העונה לשם לו וויליאמס נראה לאחרונה משוטט ברחבי הבועה ומאז אבדו עקבותיו, המוצא הישר יבוא על שכרו.

zenmaster
zenmaster
16 בספטמבר 2020 7:35

ולחדשות עצובות יותר – הלילה הזה(כנראה) מכריע שלברון יקבל את הטבעת הרביעית 🙁

שי אבן צור
16 בספטמבר 2020 7:49

הדבר הכי טוב שקרה למייק מלון זה הפיטורים מסקרמנטו

etayle
etayle
16 בספטמבר 2020 9:15

+1

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 8:13

עת לנגב ועת להיות מנוגב.
עת לנגב: שמעון התערבנו: אתה טענת שהקליפרס אלופים בכל סנריו (בהינתן בריאות של 4 הגדולים) כל זכיה של מישהי אחרת – הפסדת. אני צריך לחשוב על כינוי הולם אותו תתבקש לשים יגיע היום או מחר
.
עת להיות מנוגב: ברוך אני טענתי לפני פתיחת העונה שיוסטון יעברו את הלייקרס. בחר לי כינוי/ גאווטר
.
נראה לי שבועיים מרגע ההתחלה זה הולם

Smiley
Editor
16 בספטמבר 2020 8:22

comment image

גיא הירוק
Admin
16 בספטמבר 2020 8:23

תן לי לבחור לשמעון כינוי,
.

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 8:27

אני חושב על שמות, אני אחזיר לך תשובה בקרוב, חלק מהשמות זה פלייאוף פיי, הרוגטקה, ואני תכו אתייעץ עם האשך

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 8:38

ברוך מקבל בהכנעה

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 8:37

גיא קיבלת

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 10:44

תותח מאידך והלאה (שבועיים) שמך בציבור יהיה:
.
.
.
.
.
שמעון צודק!!!

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 11:18

מכל האפשרויות שהיו לך זה מה שבחרת? שתהיה בריא

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 11:21

סליחה עכשיו זה מדויק.

עידו גילרי
Admin
16 בספטמבר 2020 11:21

זה שמעון צודק!!!
(רק אומר)

עידו גילרי
Admin
16 בספטמבר 2020 11:21

ססעמק

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 11:22

גיא מחכה לבחירה שלך..

גיא הירוק
Admin
16 בספטמבר 2020 11:32

אני סתם צחקתי. זו הבחירה שלך, תפיק ממנה את המירב.
.
(רק מציין שמידן הציע בתום לב עוד לפני שנודע על ההתערבות החיננית את השם המללבב:
"הבלשטן". לשיקולך)

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 11:35

חבל רציתי לעזור לך עם כל הייסורים.
.
שמעון לשבועיים הקרובים אתה שמעון "המטלית" . אנא אשר קבלת ההודעה

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 11:41

רק חידוד לכינוי זה לא "המטלית" אלא "שמעון "המטלית"" יענו גם השם שמעון אמור להופיע + הכינוי המטלית בגרשיים.

עגל
עגל
16 בספטמבר 2020 9:23

סרט ענק, אני צריך לחזור אליו

Yinon Yavor
Editor
16 בספטמבר 2020 8:25

תודה רבה.
בואו נשים דברים בפרופורציות: גם לברון לא ממש הצליח בשנתו הראשונה בלוס אנג'לס. תנו לקאווי זמן.
.
דבר שני: אומרים שאין לו קוף על הגב, אבל אני כאן כדי לתת שירות ולהזכיר: במשחק 6 המפורסם של מיאמי מול הספרס, 20 שניות לסיום נשלח אחד, קאווי לאונרד, לקו העונשין לשתי זריקות ביתרון 2. אם הוא שם את שתיהן, זה 4 הפרש וכמעט גמור לחלוטין. במקום זה, אחת חמקה החוצה ואיפשרה לכולנו לנהל הררים של דיונים על הקליעה של ריי אלן.
.
זהו – רק פה כדי להזכיר למי שצריך ורוצה.
תהנו עם זה.

Ari
Ari
16 בספטמבר 2020 11:14
Reply to  Yinon Yavor

מצטער אבל זה בקושי קופיף וזה לא מהנה בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

3 ספרינטים הוא יכול גם 6 אבל יש לזה מחיר במהלך כל המשחק ובספרינט אתה מביא שומר לא הבנת אותי ברוך והוא יבוא בסיום בלי אוויר כל הסידרה ככה כל משחק הוא ימות

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 8:29

אתה אומר במילים אחרות אני נותן לדיוויס ולקלעים לשחק ארבע נגד שלוש משחק שלם, שדיוויס בעצמו צריך שמירה כפולה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא משחק שלם ברוך מה נהיית לי טנש? בהתאם למצב במשחק אני חושב שזה די ברור לא? הרי אם לברון זורק קלינגים לא צריך דאבל טים עד שהוא יקלע 2 רצוף? בטח בקלאץ בטח לא נותן לו זריקה אחרונה.
כן נותן לדיוויס ואם הוא לא בהכרה אז עליו מביא ולהיפך ברוך בהתאם להתפתחויות במשחק מה זה נראה לך אצלי תוכנת טנש?

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 8:45

דיוויס חייב דאבל טים בסדרה הזאת הוא קולע על יוקיץ ומילסאפ ב1 על 1 בשינה בכל הזדמנות , לברון גם צריך דאבל טים ויש קלעים שלא מסביב (שלא מספיק יציבים) , אני לא רואה את דנבר מתמודדים איתם בכלל ולא משנה מי המאמן.
.
דרך אגב מוסד שב״ר צריך לבחור כינוי לתותח תעזור לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Thog

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16 בספטמבר 2020 10:27

מבקש שתנקה מהמח שלך את פיסת הנדל"ן שתפסתי שם. אין לי שום צורך בה ואתה מאוד זקוק לה לדברים אחרים.

Alex Rabino
16 בספטמבר 2020 8:47

כול כך הרבה מילים נכתבו למעלה. אבל אף מילה על הטריפל דאבל המדהים של ניקולה יוקיץ? מילא "רק" 16 נקודות אבל 22 ריבאונדים ו 13 אסיסטים !! הפליאוף עוד לא נגמר אבל אצלי הוא כבר ה MVP.

דקסטר
דקסטר
16 בספטמבר 2020 8:47

בהחלט אחת המפלות הגדולות ביותרו לדעתי השנייה אחרי מיאמי דאלאס
.
אני מאוד לא אהבתי את ההשוואות של קוואי לגדולי השחקנים.
בואו נודה על האמת:
האליפות הראשונה הוא השחקן השלישי בחשיבות
האליפות השניה פוקס מארץ הפוקסים
וכולם כבר נתנו לו את האליפות השלישית השנה…
.
גם אם היה זוכה לא הייתי נותן לו את הקרדיט ל"שחקן מוביל"
שחקן מוביל לא משחק מתי שהוא רוצה ומוותר מראש על MVP של עונה רגילה
שחקן מוביל מדבר עם הקבוצה שלו
שחקן מוביל מעמיס עליו את כל הלחץ של התקשורת
.
קוואי לא נמצא אפילו באלפית לחץ שלברון נמצא בו המרחק ביניהם גדול מאוד
.
אגב מסתבר שדאלאס עם פורזינגס כן יכלו להעיף את הקליפרס..

עגל
עגל
16 בספטמבר 2020 9:26
Reply to  דקסטר

אין שום השוואה של קוואי לגדולים ביותר.
כן, ברגע זה הוא אולי הטוב בליגה (וגם נתן משחקים אדירים בפלייאוף הזה).
אבל בהסתכלות על קריירה? לא מגיע קרוב למדרגה של לברון ושל הגדולים ביותר. הוא גם לא יגיע כי הוא כבר לא ילד ויש לו חסרונות

אהרון שדה
Editor
16 בספטמבר 2020 16:51
Reply to  דקסטר

עונה רגילה היא משחק אמון
אפשר לוותר על העונה הרגילה ולהיות ענק .

Warrior
Warrior
17 בספטמבר 2020 11:34
Reply to  דקסטר

מה עם השנים שבהם לברון ויתר על הmvp?
חזר לזה השנה בגלל הדיבורים על המורשת ומה שהוא צריך לעשות בשביל להשיג אותו..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
16 בספטמבר 2020 8:55

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב. צדקת בנוגע לקליפרס, התברר שהם אנדר-מגובשים ואנדר-מאומנים מכדי ללכת עד הסוף.
.
אשמח לאליפות של כל אחת ממיאמי, בוסטון ודנבר, כי כולן קבוצות אורגניות, אבל אליפות היסטורית של דנבר תהיה מופלאה במיוחד.

עגל
עגל
16 בספטמבר 2020 9:27

האם מיאמי הולכת לעשות השנה "דטרויט"?
קבוצה בלי כוכב על אחד בולט עם הגנה חזקה והתקפה מאוזנת?

אופיר נ.
אופיר נ.
16 בספטמבר 2020 9:41

תודה מנחם על המעורב.

1. האסתטיקה במשחק של דנבר מזכירה לי את סן אנטוניו של 2014. גם אם אתה לא אוהד את הקבוצה, אי אפשר להתעלם מהיופי של המשחק הקבוצתי.
2. לקליפרס אין רכז (אפילו לא מדרג 2).
3. היתרון של דנבר הוא דווקא מיתר הסגל ולא משני הסופרסטארים שלכאורה מתקזזים עם הצמד קוואי ופול גורג'. העניין בדנבר הוא הסגל העמוק שלהם והביטחון שהמאמן נותן בהם. לאורך כל הסדרה גם הרולפליירס של דנבר משדרים ביטחון (גראנט, פורטר, מוריס, האריס שמשתפר ממשחק למשחק מאז החזרה מהפציעה).
4. ריברס צריך ללכת הביתה.
5. היתרון של מיאמי מול בוסטון בעמדת המאמן, ושוב בביטחון העצמי שהוא נותן בסגל המלא שלו, וגם כאן ניתן לראות את הביטחון העצמי שלהם תוך כדי משחק (הירו, רובינסון, אדביו).
6. עם דראגיץ' בקליפרס, אין מצב שהקליפרס היו מפסידים.

etayle
etayle
16 בספטמבר 2020 13:51
Reply to  אופיר נ.

מגיע קרדיט ענק למלון על זה. בסדרה נגד יוטה הם לא תמיד הבריקו, אבל הוא הביא להם לשחק. בכללי מלון מתגלה כמאמן טוב, שגם מגיב נהדר תוך כדי הסדרה.

Ofer E
Ofer E
16 בספטמבר 2020 9:46

נראה לי שדוק ריברס יכול להמשיך לבכות עכשיו שאמריקה לא אוהבת אותו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16 בספטמבר 2020 10:00

מעורב מעולה, התחלה מבאסת לגמר המזרח…
ובניקולה יוקיץ' ננוחם

עידו גילרי
Admin
16 בספטמבר 2020 10:03

רק תנו לנו עוד מהבאסה הזו.

דה שוט
דה שוט
16 בספטמבר 2020 10:06

שמעון נראה לי מתבשל מגה-טרייד מאחורי הגב שלך – ברוך לטנ"ש תמורת הקטמוני ואלרן ועוד בחירת דראפט של מנחם. ראה הוזהרת!

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 10:47
Reply to  דה שוט

אני וגיא כמו שמן ומים, אני מאמין יוצר בלצפות במשחקים ואז לחבר סטטיסטיקה הוא מאמין בשיטה הפוכה, אם אני אלך לבד זה יהיה בקריירת סולו כמו דוראנט אבל זה לפרק את סופר טים של hoops כמו גולדן סטייט.

עידו גילרי
Admin
16 בספטמבר 2020 10:48

איך הגעת למסקנה שזה מה שהוא מאמין בו?
הוא אומר ועושה בדיוק להיפך.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16 בספטמבר 2020 11:20

נראה כמו נסיון קלאסי לדוג את הocd

גיא הירוק
Admin
16 בספטמבר 2020 13:47

טראש טוק שלא עובר מסך…

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 13:51

אני מנסה לא תמיד עובד (:

עידו גילרי
Admin
16 בספטמבר 2020 10:48

ויותר כמו הקליפרס…

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 11:06

איזה קליפרס יש לנו את האשך ואת השרת עם ההגנה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
16 בספטמבר 2020 11:08

ואת הקרואטי על הקווים…

thejanitor
thejanitor
16 בספטמבר 2020 16:26

אני פרינלסר על מה אתה מדבר, רק לפני שבוע הצעתי לאשך להצטרף אליי לצוות זמני שיתחרה בכם, הגנתי עליך כמו שאגן על כל אחד אחר לפעמים, אבל לעולם לא אחתום עם שב״ר באותה קבוצה. למעשה רק הבוקר חשבתי לעצמי מי גנב דעת יותר גדול, ביבי או שמעון. אמנם ביבי הוא העז ללא ספק, עם איזה 5 אליפויות ליגת על והכי הרבה שנים בפסגה, עקף את דב״ג כאמור לפני עונה או שניים, אבל שמעון בשנתיים האחרונות הראה כישורי חטיפת דעות וביצועי לוגיקה כמו שיחרורי לונג שוטס ממרחקים אסורים, וסטאפ באק ודילוגים בין עמדה לעמדה שלא ראיתי מעולם כאן בליגה ארצית מחוז הופס ואם היו עושים תחרות אולסטאר עכשיו אחד על אחד ביבי מול שמעון תהיה תחרות צמודה ביותר אני מאמין. הבעיה של שמעון שבמשחק הקבוצתי לביבי יש צוות מסייע פי אלף יותר חזק בעוד שהקוריוז נשען רק עליך בתור סייד קיק.

רפיקי
16 בספטמבר 2020 10:13

תודה מנחם.
לדעתי בדיוק ההפך, בוסטון הראו שהם טובים יותר, עלו ליתרון בקלות, וצימצמו בקלות כזאת שאתה לא שם לב.
הבעייה היתה שהם איבדו ריכוז מדיי פעם (מבין אותם קשה להחזיק הגנה מדהימה כזו)
וקמבה ווקר, הוא חייב להבין שבימים שלא הולך לו (ומתחילים להצטבר כאלו) הוא חייב לשחרר את הכדור

ארז
Editor
16 בספטמבר 2020 10:35

טוב, נמתין למשחק השני ונראה אם יש פה מגמה או שתהיה לנו סדרה. אני מאוד מקווה לגמר לייקרס-סלטיקס, תמיד מרתק.

The Pro
The Pro
16 בספטמבר 2020 10:48

אין השפלה גדולה מזו-
להפסיד לקבוצה צעירה וחסרת ניסיון כמו הנאגטס מול שחקנים שלא עברו את הסיבוב השני בקריירה שלהם.

אין ספק שדנבר היא היריבה הראויה יותר בסיבוב הבא ללייקרס.
באותה מידה אין לי ספק שבמאצ'אפ שללייקרס יש את כל הכלים להתמודד עם קבוצה כזאת.

The Pro
The Pro
16 בספטמבר 2020 10:50

המורשת של קוואי לאונרד ירדה רשמית לתהום בגלל משחק 7 כזה.
בהשוואה ישירה לשחקנים כמו לברון,מייקל,מג'יק שאף פעם לא היו נותנים למצב להשפיע עליהם.

לאורך כל העונה
היו כאן הרבה רפי הבנה באתר שהחשיבו את קוואי כשחקן הטוב בליגה.
וטענו שהקליפרס ינצחו את הלייקרס בסדרת פלייאוף.

גיא הירוק
Admin
16 בספטמבר 2020 11:33
Reply to  The Pro

ככה, ברגע, נשכחה לה עונת 11'?
נשכח מה שג'יי ג'יי בריאה עשה ל-"מלך" בהגנה???
.
מסתבר שאהדת יתר פוגעת בזיכרון…
.
(אני שמח להיות כאן ולהזכיר!)

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 13:32

אבל, אבל זה לא היה משחק 7..

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2020 13:49

אני קורא את הכינוי וצחוק עז עולה לי , זה היה או זה או המעריץ של ברוך ,ההחלטה בסוף הייתה נכונה

חגי "התותח" ניסני
Editor
16 בספטמבר 2020 14:13

ועוד ביום שהוא זכה לכינוי המטלית… פלייאוף מוזר אין מה להגיד

אור
אור
16 בספטמבר 2020 15:16

במה שמעון וברוך צודקים בדיוק?

NFS
NFS
16 בספטמבר 2020 17:00

"שמעון צודק!!" זה כמו "ביבי חזק מול החמאס!"

Ari
Ari
16 בספטמבר 2020 13:52
Reply to  The Pro

שטויות, האליפות שלו עם טורונטו היא הישג מרשים מאוד
הקליפרס בנויים רע ויש להם מאמן מיושן בלי מושג
קוואי הוא קוואי הא הא הא האאאאאא

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16 בספטמבר 2020 14:41
Reply to  The Pro

וגם בירד ועוד כמה שחקנים.

Jonathan
Editor
16 בספטמבר 2020 11:40

לא. המפלה שלנו מול קליבלנד בעונת ה73-9 הרבה יותר גדולה וכואבת. להביא את דוראנט ולהכניס לקליבלנד בשני הגמרים הבאים היה המעט שיכולנו לעשות.

שחר אלוני
16 בספטמבר 2020 13:57

המצב בקליפרס: אין בחירות דראפט, יש טראומה למחוק, המאמן לא מתאים, קוואי וג'ורג' יכולים לסיים חוזה בסוף העונה
בוא נראה איך ההנהלה מוציאה אותם מזה.
לייקרס דנבר יהיה מעניין, השאלה עד כמה תחרותי זה יהיה, כל הכבוד לדנבר על שני נצחונות מ 3-1

NFS
NFS
16 בספטמבר 2020 14:00

הנאגטס אגב איבדו המון במשחק הזה, בעיקר במחצית הראשונה אבל באספקט אחד הם סופר חזקים- ריבאונד.
בהגנה כולם הולכים לריבאונד וגם בהתקפה הם לא מוותרים על עוד כדור חוזר.
ג'ראמי גראנט הולך לשמור את לברון- יאמי.
רונדו ינסה להטריף את מוריי, רק שהאחרון הוא בוגר בברלי.
יהיה מעניין.

אור
אור
16 בספטמבר 2020 14:06

ריברס הביתה, לא יודע לאמן קבוצה עם הנעת כדור, רק בידודים בידודים בידודים. דווקא השחקנים בקליפרס כן מתאימים לזה אז לא ברור כמה שיפור יהיה עם מאמן אחר
.
בהזדמנות הזו אני מתנצל בפני מאלון שבמצב של 3-1 כתבתי שצריך לשקול את מעמדו ובפני השחקנים שהם לא יוקיץ' ומארי ששלחתי בטרייד.
.
למרות זאת בפוסט האגדי של מנחם (את מי הקליפרס יעדיפו שתיקח את המזרח) אמרתי לכם שזה לא גמור וריברס יודע איך לדפוק יתרון של 3-1 בסדרה.. כבר פעם שלישית שזה קורה לו ופעם שישית יתרון של 3-2.
אז חשבתי שזה גמור אבל עם ספק קל

emcrosenberg
emcrosenberg
16 בספטמבר 2020 14:13

The Clippers imploded so badly… All Rivers team historically implode at some point.
(Celtics 2008 was an exception, or despite)
The entire coaching staff should hit the road, otherwise its just going to happen again.
Rivers teams do not improve.

אוהד ס"א
16 בספטמבר 2020 15:20

שאלה למומחים:
האם באירופה היו שורקים לחסימה של באם כחסימה בלתי חוקית?
אין לי ספק שהיד של טאטום בתנועת ירידה, ז"א שהכדור עבר את שיא הגובה. האם יש הבדל לחסימה כשהכדור מעבר לשיא הגובה אם מדובר בהטבעה או לא בהטבעה?
יכול להיות שהטעות הכי גדולה של טאטום שהוא לא שיחרר את הכדור וויתר על ההטבעה?

עידו גילרי
Admin
16 בספטמבר 2020 15:27
Reply to  אוהד ס"א

זה לא משנה הכדור לא עזב את היד של טייטום.

אוהד ס"א
16 בספטמבר 2020 17:13

תודה

וניל טרופי
וניל טרופי
16 בספטמבר 2020 16:50

אני בכלל חשבתי שטייטום ובאם חברים מהגילים הצעירים, נקווה שתתפתח יריבות הוגנת וגנטלמנית ביניהם, טייטום לא ישכח את החסימה הזו.

ברבור שחור
ברבור שחור
16 בספטמבר 2020 16:55

הסיפור של הקליפרס זה ששלושה שחקנים לא הגיעו לפלייאוף/ סדרה – הראל , לו, ופול
קוואי היה טוב אבל לא מספיק. יש לקליפר, על מה לחשוב